07 October 2012

And the winner is + gratis vrijkaarten Den Bosch!

 It was D(ecision)-day today......!!!
With Random.org I picked out two lucky numbers on my bingo card!
..........and ..........tatateraaaaaaaaaa.........
 Here are the final results:

Number 2:  Joyce from The Bear's Blog
 &
Number 12: Carol from Buttermilk Creek Farm

 
I would also give huge thanks to all that joined my give away!
Don't be dissapointed if you did not win this time...maybe you do next time!

Sorry to all readers, I'm gonna switch into my native language: DUTCH! as the following message is meant for Dutch readers on my blog.

Nog een 3-tal weekjes slapen en dan is het zover: de grootste poppen- en berenbeurs staat weer voor de deur. Ditmaal niet meer in Ahoy Rotterdam, maar in de Brabanthallen in 's Hertogenbosch.
Persoonlijk heb ik een vreugdedansje gemaakt met deze switch: 
het aantal kilometers wat ik nu moet rijden is drastisch minder!!!
Van wat ik in de "wandelgangen" heb opgevangen,
belooft het een heel groot spektakel te worden.
De beurs is met ruim 250 standhouders volledig volgeboekt!
En voor het eerst zullen er workshops worden gegeven.

Voor wie wil gaan heb ik goed nieuws, ik heb nog:
 
 LET OP: Deze vrijkaarten worden alleen binnen Nederland verstuurd!!!
Je kunt een email sturen naar: info(at)milly-me(dot).nl
Reden dat ik mijn mail adres zo schrijf, is om spam te voorkomen!!!
Ik heb geen zin in troep in mijn mailbox.
Dus de at moet je vervangen door een @ and de dot natuurlijk door het bekende puntje!
Mail me a.u.b. je naam & adres! Ik stuur het toegangskaartje dan z.s.m. naar je toe.
 Maar een reactie op deze blogpost achterlaten kan ook.
Inmiddels hebben alle VRIJKAARTEN EEN BESTEMMING!

Meer informatie over de beurs vind je >> HIER <<
Mijn bijna 82-jarige moesje zal me vergezellen die dag. Ik heb er reuze zin in....jullie ook!
De "geld-druk-machien" heb ik al voorbereid....die gaat binnenkort overuren maken..ha ha.

Wie weet tot ziens in de stad van ons Zoete Lieve Gerritje!
In Brabant is het altijd heerlijk toeven.

"HOUDOE"


4 comments:

Kays Kids said...

Congratulations to Number two.
They are very lucky winners.
Hugs Kay

Carol Stuck said...

Oh my goodness!!! How exciting. I am so tickled to be receiving some of your beautiful artwork. Thank you soooo much. I love your beautiful blog!!!

hugs~Carol

Rosabears said...

Ik doe heel graag mee, want ik ben van plan om naar de beurs te gaan.
Alhoewel Rotterdam voor mij dichter bij is. Maar het lijkt me gewoon wel weer erg leu. Vooral omdat het zo een grote beurs is. Net als in de beginjaren.
Ik wens je nu alvast veel succes.
Groetjes,
Marja

inga said...

congrat:)